0 of 15 Vprašanja completed
Vprašanja:
You have already completed the kviz before. Hence you can not start it again.
Kviz is loading…
You must sign in or sign up to start the kviz.
You must first complete the following:
0 of 15 Vprašanja answered correctly
Tvoj čas:
Time has elapsed
Dosegel/Dosegla si 0 od 0 točk, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Matjaž je samostojni podjetnik. To pomeni, da si mora od plače sam odvajati delež denarja za pokojnino. Matjažu se zdi super, da bi vsak mesec pri plači imel več denarja za porabo in ne odvajal enega deleža za leta kasneje. Po drugi strani pa to še vedno skrbno počne, saj se zaveda, da bi bil ob času upokojitve brez denarja, če ga zdaj ne bi shranjeval za prihodnost, kar bi bilo zelo slabo. Želi preprečiti, da bi v prihodnosti bil reven in ne bi bil zmožen dostojnega preživetja. S čim je spodbujano njegovo vedenje?
Začetnik klasičnega pogojevanja je Pavlov. Kaj je predstavljal zvok zvonca pri njegovih znanih poskusih s psom?
Ameriški psiholog J. B. Watson je najbolj znan po primeru dečka Alberta. Ugotovil je, da se 9-mesečni Albert boji močnih zvokov, saj se je ob udarcu na jekleno palico močno prestrašil. Ko je bilo Albertu 11 mesecev, mu je Watson ob udarcu na jekleno palico pokazal tudi podgano. Zaradi povezanosti podgane in močnega zvoka se je začel Albert bati tudi podgane. Kaj je v opisani raziskavi predstavljala podgana?
Označi hipoteze, ki so bile potrjene v eksperimentu z lutko Bobo.
Elementi modelnega učenja si sledijo v naslednjem zaporedju:
Kdo je raziskoval modelno učenje?
V poskusu je raziskovalec preizkušancem naglas prebiral vedno daljša zaporedja številk. Začel je z zaporedjem treh številk (npr. 5 3 8) in končal z zaporedjem 12 številk (npr. 3 5 9 7 3 6 1 2 8 4 5 2). Preizkušanci so morali takoj, ko je raziskovalec prebral zaporedje številk do konca, zapisati številke, ki so si jih zapomnili, v pravilnem vrstnem redu. Raziskovalec je preučeval naslednjo vrsto spomina:
Ko oblikujete odgovor na zastavljeno vprašanje, obdelujete informacije, shranjene v spominu. Katero vrsto spomina uporabljate?
Kako rečemo kakovostni spremembi pri zapomnitvi gradiva, ko dobro znane teme in vzorci nadomestijo izvirne fraze, zgodba pa postaja skladna z osebno kulturo in socialno sredino.
Če nismo zmožni obnavljanja informacij je poškodovana povezava med:
Informacijo v kratkotrajnem spominu pozabimo zaradi
Kako razdelimo dejavnike učenja?
Kateri od navedenih dejavnikov uspešnega učenja sodi med fiziološke dejavnike?
Učni stil je kombinacija učnih strategij, ki jih učenec običajno uporablja v večini učnih situacij. Glede na prevladujočo predelavo podatkov razlikujemo vidni, slušni in kinestetični (gibalni) učni stil. Med katere dejavnike uspešnega učenja prištevamo učni stil?
Psihološka ovira na poti k učinkovitemu sporazumevanju med učiteljem in dijaki: