Pogoji poslovanja

Splošni pogoji: e-Matura

(Splošni pogoji veljajo od 1.9.2024)

S spletno platformo e-Matura, v nadaljevanju tudi platforma, upravlja podjetje PROcademy d.o.o., Leskoškova cesta 9e, matična številka 5808910000, davčna številka SI12345678, v nadaljevanju tudi prodajalec.

Splošni pogoji poslovanja urejajo razmerje med prodajalcem in uporabniki platforme e-Matura. Splošni pogoji so brezpogojno zavezujoči za vsakega uporabnika spletne platforme.

Platforma e-Matura nudi uporabnikom storitve spletnega izobraževanja v obliki izvajanja predavanj v živo in v obliki video vsebin. Platforma e-Matura ne odgovarja v primeru nedelovanja oz. slabšega delovanja storitev, če je to nedelovanje posledica dejavnikov, na katere nima vpliva (slaba internetna povezava, nedelovanje računalnika ipd.). Platforma e-Matura si prizadeva zagotoviti čim boljšo uporabniško izkušnjo in jamči za reševanje morebitnih težav, povezanih s platformo ali vsebinami, na katere ima neposreden vpliv.

Uporabnik z nakupom ne pridobi lastninske, avtorske ali sorodnih pravic na vsebinah, ki so objavljene na portalu. Uporabnik pridobi omejeno, osebno in neprenosljivo licenco za dostop in uporabo storitev, ki so na voljo na platformi. Uporabnik vsebin ne sme prenašati na svojo napravo, razen v primeru, ko platforma to izrecno naroča in spodbuja. Prav tako uporabnik ne sme prenašati vsebin tretjim osebam.

Uporabnik z nakupom ne prejme garancije ali drugih jamstev za popolnoma nemoteno delovanje platforme. V primeru nedelovanja ali pomanjkljivosti, si bo portal e-Matura prizadeval k odpravi težav. Ko uporabnik zazna kakršnekoli težave, naj to sporoči na info@ematura.si.

Uporabnik ima možnost svoj napredek deliti s platformo. Prodajalec si na podlagi napredka in aktivnosti uporabnika prizadeva izboljšati platformo in celotno uporabniško izkušnjo. Prodajalec lahko delo uporabnika anonimno uporabi kot praktični primer.

Prodajalec si prizadeva za spletno varnost uporabnikov in njihovih podatkov, ne more pa zagotoviti, da nepooblaščene tretje osebe ne bodo prešle mimo varnostnih ukrepov. V primeru, da uporabnik zazna kakršenkoli vdor, mora to nemudoma sporočiti na e-poštni naslov: info@ematura.si.

Uporabnik ima pravico in možnost za izražanje pritožb ali reklamacij povezanih s produktom. Uporabnik lahko pritožbo ali reklamacijo sporoči prodajalcu s pomočjo e-pošte ali telefonske številke, ki je objavljena na portalu. Prodajalec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval ter v roku 15 dni podal uporabniku odgovor. V primeru uveljavljanja stvarne napake, bo prodajalec odgovoril v roku 8 dni.

Vsak uporabnik ob prijavi na platformo pridobi svoje uporabniško ime in geslo, ki pa ga ne sme deliti z nikomer drugim. V primeru, da uporabnik svoje uporabniško ime in geslo deli s tretjo osebo, si prodajalec pridržuje pravico do trajnega ali začasnega odvzema uporabnikovega dostopa do vsebin, ki so na voljo na platformi.

Dostop do vsebin na platformi je uporabniku omogočen po poravnavi plačilnih obveznosti. Dostop do vsebin na platformi je za uporabnika časovno omejen. Časovna omejitev in trajanje dostopa sta navedeni v ceniku platforme. Po prenehanju trajanja dostopa je dostop uporabniku odvzet in ga lahko znova pridobi le s ponovnim nakupom.

Vsi zneski v ceniku vključujejo DDV, saj je podjetje PROcademy d.o.o. davčni zavezanec. DDV se obračuna v skladu z veljavno zakonodajo.

Prodajalec si pridržuje pravico spreminjanja in dopolnjevanja vsebin, objavljenih na platformi. Poleg tega lahko prodajalec brezplačne vsebine kadarkoli spremeni v plačljive in obratno. Prodajalec ima pravico, da kadarkoli začasno ali trajno omeji ali povsem preneha s ponudbo celotne platforme e-Matura.

Vsebine na spletni strani so uporabniku na voljo zgolj kot učni dodatek oziroma pripomoček in ne kot substitut uradnemu izobraževanju. Na podlagi tega dejstva prodajalec ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi uporabe platforme.

Podjetje PROcademy d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev poslovanja, ki stopijo v veljavo takoj po objavi novih pogojev na spletni strani platforme. V primeru, da je kateri izmed členov splošnih pogojev poslovanja neveljaven ali neizvršljiv, to ne vpliva na veljavnost ali izvršljivost vseh ostalih členov.

Uporabnik nima pravice odstopa od pogodbe v primeru, da ne poravna svojih obveznosti. V primeru plačila obveznosti lahko uporabnik prekine dostop do platforme s pisnim sporočilom prodajalcu preko e-pošte. V primeru neporavnave stroškov kupca, se mu lahko dodatno zaračunajo zakonite zamudne obresti. Uporabnik je ob nakupu dolžan preveriti prejem računa na svojem e-poštnem naslovu in prodajalca obvestiti v primeru morebitnih napak na računu.

Uporabnik ima skladno z veljavno zakonodajo EU pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od sklenitve pogodbe, razen v primerih, ko so storitve že izvedene ali v primerih digitalnih vsebin, ki so bile dostopne takoj po nakupu, kar je uporabnik predhodno potrdil z izrecnim soglasjem. V primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe mora uporabnik obvestiti prodajalca preko e-pošte na naslov info@ematura.si. Prodajalec se zavezuje, da bo v primeru upravičenega odstopa od pogodbe vrnil vsa prejeta plačila v roku 14 dni.